Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Cos cumparaturi
0 produs(e) - 0,00 Lei
Cosul de cumparaturi este gol!

Dictionar International de Marketing

Cod produs: DMK001
Disponibilitate: In Stoc
Pret:
28,35 Lei
fara TVA: 27,00 Lei

 

ABC-ul monitorizarii electronice.

Peste 2000 de termeni si tehnici de specialitate


Dictionarul nu contine numai concepte, instrumente si tehnici de marketing. Cuprinde si referinte, asocieri, concepute special sa va ajute sa va extindeti si sa va amplificati cunostintele si intelegerea practicarii marketingului.

Foarte util, Dictionarul International de Marketing va poate ajuta in doua moduri:

1. Folosind limba vorbita efectiv, reuseste sa clarifice o mare parte din jargonul utilizat in marketing.
2. La un nivel si mai pragmatic, explica practicile si procedurile de marketing.

Nu gasiti simple definitii, ci o abordare cu caracter enciclopedic, ce merita timpul si eforturile investite. Explicatii, observatii, comentarii clare, bazate pe experienta practica.

Asocierile, concepute sa va ajute sa va extinda cunostintele in domeniul practicarii marketingului, includ: afaceri; ambalare; campanii; comert cu amanuntul; comert electronic; comportamentul consumatorului; comunicatii; copywriting; corporativ; creatie; culegere; distributie; economie; editura; fotografie; grafica, hartie; iconografie; internet; managementul de marca; marketing electronic; media; organisme de reglementare si legislatie; organizatii; planificare; procesare text; promovare; radio, reclama; relatii publice; site-uri web; tehnologia informatiei; tehnoredactare computerizata; televiziune; tipar; tipografie; vanzari, video.

Anexele cartii va ofera:

  • termeni in engleza-americana, engleza-britanica;
  • termeni inruditi cu domeniul marketingului;
  • termeni tehnologici inruditi cu acest domeniu;
  • termeni de tipografie si productie inca in uz, dar care cad in desuetudine;
  • termeni mai putin folositi, dar totusi utili.

Veti constata ca acest dictionar va este de un real folos in extinderea si amplificarea cunostintelor, dar si in intelegerea practicii de marketing.

Etichete: marketing, dictionar, proceduri marketing, concepte marketing, termeni, tehnici

Scrie un review

Nume:



Review:

Nota: HTML nu este interpretat!

Rating: Prost           Bun

Introdu codul in casuta urmatoare: